Menu
lid van
Waar kunnen wij u mee helpen?

A.A.S. Autoschade Forepark zet zich elke dag in voor een excellente dienstverlening en totale ontzorging bij autoschade. Wij vinden dat onze klanten áltijd de allerbeste service en kwaliteit verdienen. Dus stemmen wij onze dienstverlening zo goed mogelijk af op de wensen, behoeften én verwachtingen van onze klanten. Dat begint bij goed luisteren naar wat klanten ons te vertellen hebben. Wij hebben daarom een onafhankelijk onderzoek laten uitvoeren. Om te leren van de ervaringen, maar ook van alle tips en ideeën van onze klanten!

Het klantonderzoek is uitgevoerd in samenwerking met A.A.S. Schadeherstel. Een landelijk netwerk van ruim 80 deskundige schadeherstelbedrijven, waar u terecht kunt voor elke schade aan uw auto, scooter of motor. Onze missie? Samen ervoor zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn!

Enkele highlights uit het A.A.S. Autoschade Forepark klantonderzoek

  • Veel klanten hebben deelgenomen aan het A.A.S. Autoschade Forepark klantonderzoek, maar liefst 210! Daar zijn we blij mee, want hierdoor hebben we een goed beeld van hoe klanten ons beoordelen. Waar we ook blij mee zijn, is dat klanten heel duidelijk zijn in wat ze aan ons en aan onze dienstverlening waarderen. Een aantal klanten gaf ons ook huiswerk mee of tips voor verbetering. Waardevolle informatie waar wij meteen mee aan de slag gaan!
  • Onze totale dienstverlening wordt door klanten over het algemeen als ‘goed’ tot ‘zeer goed’ ervaren. Het gaat daarbij om zaken als bereikbaarheid (e-mail/tel.), klantvriendelijkheid, vervangend vervoer, kwaliteit en snelheid van schadeherstel, autoruit herstel en aflevering van de auto. Gemiddeld gaf 82% van de klanten een cijfer 8 of hoger voor de totale dienstverlening. De kwaliteit van het schadeherstel werd zelfs door 89% van de deelnemers met ‘goed’ tot ‘zeer goed’ beoordeeld. Ook onze klantvriendelijkheid en bereikbaarheid scoorden heel hoog: 93% van de klanten gaf hiervoor een ‘goed’ tot ‘zeer goed’!
  • Onderstaande grafieken laten zien waarom klanten voor ons hebben gekozen en wat zij het meest aan ons waarderen.

Onderzoek A.A.S. Autoschade Forepark

  • Verreweg de meeste klanten komen bij ons terecht via samenwerkende verzekeraars en assurantietussenpersonen. De overige 22% van onze klanten heeft vooral voor A.A.S. Autoschade Forepark gekozen vanwege de nabijheid van het bedrijf, ons lidmaatschap van A.A.S. Schadeherstel en vanwege onze betrouwbare uitstraling. Zie grafiek hierboven.
  • Enkele grafieken uit het onderzoek waaruit blijkt hoe klanten ons waarderen:

Onderzoek A.A.S Autoschade Forepark

  • Dat onze klanten heel betrokken zijn en graag meedenken met A.A.S. Autoschade Forepark, blijkt uit enkele honderden open reacties van de deelnemers aan het onderzoek. Dankzij deze opmerkingen weten wij nog beter wat klanten belangrijk vinden en van ons verwachten. Naast goed schadeherstel, geven klanten aan dat ze veel waarde hechten aan klantvriendelijkheid, goede communicatie, inleven in de klant, meedenken en afspraken nakomen. Ook gaven klanten ons enkele tips, zoals alle afspraken schriftelijk vastleggen, tijdig wijzigingen doorgeven en altijd een nacontrole doen voordat de auto wordt afgehaald door de klant.
  • In enkele gevallen waren er ook minder goede ervaringen met ons bedrijf. Dat is logisch, dienstverlening is tenslotte vooral mensenwerk. Genoemd wordt bijvoorbeeld: te lang wachten bij de balie, te lange wachttijd voor reparatie en niet terugbellen. Met deze punten gaan we zeker aan de slag!
  • A.A.S. Autoschade Forepark vindt het belangrijk om klanten zoveel mogelijk te ontzorgen. Toch blijkt uit het onderzoek dat weinig klanten weten dat wij een gratis auto haal- en brengservice hebben. Ook zijn heel weinig klanten bekend met onze WA-verhaalservice. Met deze service verhalen wij namens de klant de schade op de tegenpartij indien die schuld heeft aan de schade. Dat doen we helemaal gratis, want schade is al vervelend genoeg!
  • De nieuwe dienst A.A.S. Dagherstel, waarbij kleine schades binnen één dag en tegen een vaste prijs worden gerepareerd, wordt goed ontvangen door de deelnemers aan het onderzoek. Bijna 10% van de respondenten toonde direct belangstelling voor deze nieuwe service of berekende na afloop de kosten op de site https://www.aas-dagherstel.nl. Aan de bekendheid van deze service gaan we de komende tijd meer aandacht besteden.
  • Wij vroegen onze klanten:

  • Meer dan 74.7% van alle klanten scoort een 8 of hoger op deze vraag. Veel van deze enthousiaste klanten (meer dan de helft) bevelen A.A.S. Autoschade Forepark ook daadwerkelijk aan. Gemiddeld doen zij dit ongeveer 3 keer per jaar. Dit zijn mooie cijfers die wij graag vasthouden!
  • Een verrassend aantal klanten is zo enthousiast over A.A.S. Autoschade Forepark dat zij zich hebben aangemeld voor deelname aan een klantenpanel georganiseerd door A.A.S. Autoschade Forepark. Wij gaan onderzoeken hoe wij het klantenpanel in kunnen richten, zodat we nog meer van onze klanten kunnen leren.

Enkele uitspraken van klanten over A.A.S. Autoschade Forepark

‘Prima bedrijf met bijzonder vriendelijk personeel’

‘Goed en snel geholpen en er stond meteen een leenauto voor mij klaar’

‘Mijn auto zag er na die kettingbotsing weer piekfijn uit. Vervangend vervoer was
goed geregeld en er werken erg klantvriendelijke medewerkers’

‘Levert vakwerk af en klantvriendelijk. Probeert altijd met je mee te denken’

‘Goede betrouwbare zaak, klantvriendelijk, afspraak is afspraak!’

‘Goed bedrijf, ik was 100% tevreden’

‘Herstel keurig gedaan, niets meer te zien van de schade en geweldig geholpen’

‘Alles is super vanaf de eerste ontvangst!’

‘Ik ben zeer tevreden over het herstel in combinatie met het te betalen bedrag’

‘Dit bedrijf is echt een aanrader!’

‘Zeer klantgericht, uitstekende service’

‘Zeer klantvriendelijk. Snelle beoordeling van schade. Goed inspelen op traumatische ervaring na ongeluk’

‘Deukjes dag is een prima en goedkope oplossing voor kleine schades!’

‘Goed en betrouwbaar bedrijf’

‘Goede werknemers, vriendelijk, lossen vrijwel alles op. Dat is fijn’

‘Alle afspraken worden keurig geregeld, de schade is betaalbaar is en de auto
ziet er weer prachtig uit’

‘Ik vertel over het vriendelijke personeel en over de goede service in het algemeen van dit bedrijf’

‘Echt een super klantvriendelijk en vakkundig schade herstelbedrijf. Ook vervangend
vervoer was prima geregeld’.

‘Fijn bedrijf. Ik ben netjes en goed geholpen! Er is bij oplevering ook nog spontaan geprobeerd of een andere kras nog weggewerkt kon worden met de verf die nog over was’

‘Prima tevreden, naar toe gaan!’

‘De auto zag er na reparatie uit als nieuw en de medewerkers zijn bijzonder klantgericht’
‘Perfect herstel, goed geholpen’

‘Goede prijs kwaliteit verhouding’

‘Fijne service, vakmensen. Weten wat ze doen en doen wat ze zeggen (en meer)’

‘Ik werd zeer adequaat en vriendelijk te woord gestaan en de schade is goed gerepareerd. Er werd
gezegd dat ik ieder moment terug kon komen, mocht er iets niet in orde zijn na de reparatie’

‘Prima geholpen na een zware aanrijding waarbij de auto total loss werd verklaard’

‘Deskundig, denkt mee met oplossingen, regelt goed vervangend vervoer, prettige mensen’

‘Goede kwaliteit en zeer klant vriendelijk. Zeer professioneel bedrijf’

‘Mijn ervaring was uitstekend’

‘Adequaat, correct’

‘Goed en eerlijk schadeherstel bedrijf. Vriendelijk en meedenkend’

‘Goede nazorg!’