Menu
lid van
Waar kunnen wij u mee helpen?

Wat zeggen klanten over ons?

  • Een onafhankelijk gerenommeerd onderzoeksplatform Tevreden.nl meet dagelijks onze klanttevredenheid. Dat gebeurt onder strenge regels om de betrouwbaarheid en onafhankelijkheid van de metingen te waarborgen. Klik hier voor meer informatie
  • De resultaten van de enquêtes worden direct ook op deze site geplaatst. Omdat we transparantie belangrijk vinden en ervaringen van andere klanten graag met de buitenwereld delen.
  • De uitkomsten van de enquêtes gebruiken we ook om onze dienstverlening verder te verbeteren. Zo hebben we inmiddels bepaalde procedures aangescherpt met de informatie die we hebben ontvangen via klantbeoordelingen. Het draait tenslotte altijd hoe de klant de dienstverlening ervaart. Ook de ontvangen tips delen we graag met onze collega’s A.A.S. leden.

Bekijk hier de reviews:

10
Ik ben vriendelijk en vlot te woord gestaan, kon snel terecht voor een afspraak en mijn auto was een dag eerder klaar dan gepland!
9
Goed geholpen, correcte behandeling.
10
Ik ben zeer tevreden de schade is prima gemaakt en de auto werd schoon opgelevers.
8
De service en kwaliteit die geleverd wordt is uitstekend.
10
Vriendelijk personeel. Verzorgde garage. Prettige ervaring.
8
Goede ervaring met kundige mensen. Geven een vertrouwd gevoel.
5
De schade is erg mooi verholpen. Nieuwe bumper perfect in de rode lak. Ik zie geen verschil. Erg blij dus. Ik had echter gevraagd of er een xenonlamp vervangen kon worden als de bumper er toch af was en dat was toegezegd, maar is jammergenoeg niet gebeurd! Nu moet ik alsnog naar m'n garage à € 240,00 en moet de bumper er weer af.. Er zou ook een heel klein krasje bijgetipt worden als ze toch met de kleur bezig waren. Dat was ook geen probleem. Dit bleek ook niet gebeurd te zijn. Werd bij het ophalen even snel gedaan door de man achter de receptie. Is helaas een heel andere kleur rood! Dit vind ik niet leuk. Heb een week geleden gebeld. E.e.a. zou uitgezocht en er zou teruggebeld worden, maar niets meer gehoord. Jammer.
8
Prima ontvangst, schade mooi hersteld, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft alleen wat langer geduurd dan gepland
8
Een prima en net afhandeling van de schade.
5
De communicatie met de medewerkers verliep moeizaam. Ik heb meerdere malen zelf moeten bellen, omdat ik niet -zoals afgesproken- werd teruggebeld om mij te informeren over de status van de reparatie. Uiteindelijk heb ik geëscaleerd naar de manager, omdat ik er op de vijfde dag achter kwam dat ze nog niet aan de reparatie begonnen waren. Deze heeft ervoor gezorgd dat de auto alsnog op tijd voor onze vakantie gereed was.
7
Goede en vriendelijke interactie. Schoonmaak van auto n.a.v. speciale actie. Resultaat is redelijk. Vooral schoonmaken binnenwerk is niet zorgvuldig gebeurd. €50 euro voor een wasbeurt + uitzuigen binnenwerk is wel wat veel.
9
Algemene goede indruk, correct geholpen, vrij snelle afhandeling van schade, goede regeling met verzekeringsmaatschappij en prima verholpen van de schade.
9
Ik ben uitermate tevreden over AAS Forepark: vriendelijk, schade onzichtbaar hersteld, auto gewassen. Ik ben blij.
10
Zeer goed, schade perfect gerepareerd. Had uiteindelijk toch een leenauto nodig, welke op de dag zelf alsnog (kosteloos) beschikbaar werd gesteld
9
Zeer goed. Aardig en behulpzaam.
10
Super service! Keep up the good work.
8
Goede service en heel vriendelijk geholpen
10
Mijn algemene ervaring is een woord "prima". Goede ontvangst, goede calculatie van de kosten, goed overleg over de afspraak. Vlotte ontvangst bij het brengen van de auto, leenauto stond klaar.
10
Een sterk bedrijf : klantvriendelijk; werkelijk voortreffelijk werk tot in detail ; rustige afhandeling ; strak volgens afspraak ; volledige ontzorging na schade aan auto.
Bekijk alle reviews.